LOGISTIKK

Oppgradering av vår produktemballasje

I 2022 sørget vårt dedikerte logistikkteam for at våre produkter ble sendt uemballert fra hovedfabrikken vår og i containere direkte til våre lokale lagre. Her pakker vi dem videre i små forpakninger og sender dem direkte hjem til deg. På denne måten reduserer vi materialsvinn som hjelper miljøet vårt og fremskynder leveringsprosessen til døren din.

PRODUKTUTVIKLING

Videre utvikling av bærekraftige produkter

Vårt produktutviklingsteam startet den lenge etterlengtede prosessen med å erstatte kuskinn fra Brasil med det nyeste miljøvennlige veganske skinnet. I dag er absolutt alle våre produkter veganske, noe som holder dyrene våre trygge og reduserer vårt karbonavtrykk i atmosfæren.

KUNDESTØTTE

Støtte og samarbeid

Kundeservice teamet gjorde et betydelig fremskritt for selskapet vårt ved å gi tilbake til samfunnet, men også inkludere kundene våre i disse handlingene. Vår returprosess oppfordrer nå alle våre kunder til å donere ikke-refusjonsberettigede varer til den lokale veldedighetsorganisasjonen. Ved å donere 400 stoler i fjor reduserte kundeserviceteamet vårt mengden returnerte møbler og bidro til gladere og vakrere miljøer over hele verden med hjelp fra våre kunder.

ADMINISTRASJON

Økt kontorengasjement

Vårt administrasjonsteam gjorde en super innsats ved å redusere vårt energiforbruk per måned. I løpet av vintermånedene slår vi sammen to arbeidsområder til én etasje for å sikre at vi bruker mindre strøm og reduserer giftige utslipp som er skadelige for miljøet.

TEKNOLOGI

Energisparende

I 2022 begynte designteamet vårt å bruke en ekstern app-tjeneste som outsourcer gjengivelsesarbeidet vårt eksternt. Som et resultat merket vi en betydelig økning i effektiviteten, og reduserte strømforbruket og avhengigheten av russisk gass.