Medlemsområde

Tilbyr medlemsområdet selvbetjening?

Ja! Medlemsområdet sørger for at du enkelt kan utføre det du trenger raskt, uten å vente eller snakke med noen. Tjenesten er gratis og det eneste du trenger for å logge inn er e-post adressen du handlet med og de 4 siste sifrene i ditt registrerte telefonnummer. Klikk her for å få tilgang til medlemsområdet.

Hva kan jeg gjøre i medlemsområdet?

I medlemsområdet kan du laste ned fakturaer, oppdatere leverings- eller kontaktinformasjon, sende inn reklamasjonsforespørsler, reservere bestillinger, utsette levering, fylle ut returskjemaer og be om kansellering av ordre. Alt på sekunder, helt uten kostnader.

Produkter

Har dere produktgaranti?

Hver gang du kjøper et møbel fra Nordina Home får du vår 3 års garanti med det. Vi hjelper deg gjerne med å løse dine krav så raskt som mulig.

Har dere noen noen utstillingslokaler hvor jeg kan se møblene?

Filosofien til Nordina Home er å tilby fantastiske møbeldesign til de mest konkurransedyktige prisene som overhodet mulig. Dette oppnår vi ved å ikke ha utstillingslokaler fylt med selgere, og ved å forholde oss direkte til produsentene, altså ingen kostbare eller unødvendige mellomledd.

Hvordan pakker dere møblene?

Før produktet ditt pakkes, gjøres det alltid en siste inspeksjon for å sikre at ditt produkt er i den beste stand. Deretter beskyttes og pakkes varen forsiktig og gjøres klar for levering.

Får jeg møblene ferdig montert?

Ikke alle våre møbler kommer ferdig montert, det er likevel ingen grunn til bekymring. Våre dyktige håndverkere designer møblene slik at de er veldig enkle å montere. (Se dimensjoner/produktbeskrivelse for å finne ut om ditt produkt trenger montering)

Hvilken størrelse kommer deres esker i?

<

Våre produkter kommer i flere ulike former og størrelser og enkelte produkter sendes i flere pakker. Sjekk produktdetaljene på hver produktside for nøyaktige dimensjoner.

Alle våre produkter er pakket i holdbare og solide pappesker.

Hvor mange esker bør jeg forvente å få?

De fleste av produktene våre sendes i én eske, men enkelte krever to eller flere.

Hvor finner jeg bruksanvisning?

Ikke alle våre produkter krever montering, men de som gjør, kan monteres i noen få enkle trinn. For produkter som krever montering, vil bruksanvisning medfølge. Ta kontakt med vårt kundeserviceteam på kundeservice@nordinahome.no hvis du ikke finner disse bruskanvisningen eller for ytterligere assistanse.

De fleste av våre produkter krever enkelt rengjøring og vedlikehold. Vi anbefaler at du ikke bruker sterke kjemikalier, da det kan tære på spesielt treverk. og rengjør søl umiddelbart for å unngå flekker. Hvis du trenger ekstra eller mer spesifikke råd, vennligst ta kontakt med vårt kundeserviceteam som vil kunne hjelpe deg.

Jeg er ute etter noe litt annet, kan jeg spesialtilpasse mitt produkt?

Dessverre tilbyr vi ikke tilpasninger eller endringer på produktene våre. Vi tilbyr heller ikke varer som vi ikke har tilgjengelige på nettsiden vår.

Vi har nøye utvalgt produktene, materialene og fargene som er tilgjengelige, og selv om vi ikke kan gjøre endringer i varer, ser vi alltid etter nye og spennende tillegg til samlingen vår. Sørg for å følge med på nye produkter i fremtiden hvor du kan oppdage noe inspirert av forespørselen din.

Ordrer

Hvordan legger jeg inn en bestilling hos Nordina Home?

Vi har gjort det veldig enkelt for deg å handle og kjøpe fra Nordina Home. Alt du trenger å gjøre er å følge prosessen nedenfor:

  • Bla gjennom våre møbler og klikk på de du er ønsker;
  • Velg en farge, materiale og alle slike tilpasninger du ønsker, og klikk deretter “Legg i handlekurv”;
  • Når du er klar til å betale, klikker du på handlekurv-ikonet øverst til høyre;
  • Klikk på “Kasse”, fyll ut din adresse og betalingsinformasjon;
  • Klikk “Fullfør bestilling” – du er ferdig!

Og det er det. Merk at din betaling vil bli behandlet umiddelbart. Dersom du har spørsmål eller bekymringer angående bestillingen din, vennligst ta kontakt med oss.

Hvor lang tid tar det å motta bestillingen min?

Vi sender alle bestillinger innen 1-3 arbeidsdager. Når din bestilling har blitt sendt, vil vi kontakte deg via e-post med informasjon om frakt inkludert sporingsnummer.

Kan jeg kansellere eller endre bestillingen min?

Betalingen tas og bestillinger behandles umiddelbart etter bestilling, så sørg for å sjekke innholdet i handlekurven og leveringsadressen din før du fullfører kjøpet. Når fraktetikettene er skrevet ut, noe som vanligvis tar mellom 1-2 virkedager, kan vi ikke kansellere eller endre bestillingen din.

Hvis fraktetiketten allerede er skrevet ut og bestillingen din er sendt, kan vi ikke kansellere eller endre bestillingen for deg. Hvis du ønsker å returnere en vare, er det bare å kontakte oss innen 30 dager etter levering. Når du har varslet oss, gir vi deg beskjed om hvordan du returnerer den. Når varen kommer tilbake til oss, vil du motta full refusjon minus eventuelle utgående og returfraktkostnader. For mer informasjon, se våre vilkår og betingelser.

Hvor lang er leveringstiden?

Vårt mål er å ha alle våre produkter på lager til enhver tid. Men i perioder med høyt salg er dette kanskje ikke alltid mulig. Du kan alltid se nøyaktig leveringstid for alle produkter på produktsidene under “Legg i handlekurv”-knappen.

Kan jeg legge til en til vare i bestillingen min? Hvis ja, hvordan?

Nei, for tiden er dette desverre ikke mulig. Dersom du ønsker flere varer på en allerede innlagt bestilling, er den beste måten å gjøre dette på ved å legge inn en ny bestilling via vår nettside.

Vi kan ikke gjøre endringer i bestillinger etter at de er plassert, så sørg for å bekrefte innholdet i handlekurven din før du sjekker ut.

Kan jeg kjøpe reservedeler hos dere?

Nei, dessverre. Vi selger ekstra hjul, men bortsett fra det selger vi for øyeblikket ikke reservedeler til noen av våre produkter.

Hvor lang tid tar det å motta bestillingen min?

Vi sender bestillinger innen 1-3 arbeidsdager. Når bestillingen din har blitt sendt, så vil vi kontakte deg via e-post med informasjon om frakt inkludert et sporingsnummer.

Returer og bytte

Betaler jeg for returfrakt?

Returfrakt er ikke gratis. Det er opp til kunden å organisere og finansiere returen av uønskede produkter som er i videreselgbar, som ny tilstand. Hvis produktet anses å være kvalifisert for retur, refunderer vi deg i sin helhet minus alle utgående og returfraktkostnader.

Er det noen begrensninger for at Nordina Home godtar retur?

Retur godtas ikke dersom produktet er skadet av kunden med riper, flekker, boring eller andre modifikasjoner. Dette betyr at de ikke kan monteres eller brukes på noen måte før retur. Returnerte varer må pakkes inn på nytt i originalemballasjen før de returneres. Emballasjen skal være original, umerket og uskadet. Vi kan ikke tilby flere bokser for retur.

Jeg har nettopp returnert bestillingen min. Hva nå?

Våre lager- og økonomiteam behandler alle returer innen 5-10 virkedager etter at returen din ankommer vårt lager. Refusjoner kan ta litt lengre tid å fullføre, avhengig av finansleverandøren din. Hvis du har noen bekymringer eller spørsmål om denne prosessen, vil vårt kundeserviceteam gjerne hjelpe deg.

Jeg har ikke mottatt det jeg har bestilt. Hva kan jeg gjøre med det?

Det er veldig viktig at du inspiserer bestillingen din ved levering. Kvalitetsteamet vårt sjekker møblene dine for å sikre at de holder de beste standardene før vi sender dem til deg. Hvis vi har gått glipp av noe eller sendt deg feil, har du mulighet til å gi oss beskjed innen 30 dager etter levering.

Hvis du velger å beholde feil vare, kan vi tilby deg en delvis refusjon.

Velger du å returnere feil vare, ordner vi hentingen, og sender deg erstatningen gratis. Sørg for at den returnerte varen er i ubrukt, som ny tilstand og i originalemballasjen, ellers vil vi ikke kunne gi deg refusjon eller erstatning.

Hvis en vare/del mangler, kan vi tilby deg en delvis refusjon eller en erstatning.

Hva om jeg ønsker å returnere en vare?

Vi vil at du skal være mer enn fornøyd med ditt nye kjøp. Vi vil at du skal være overlykkelig med ditt nye kjøp. Hvis du av en eller annen grunn er misfornøyd med et produkt, kan du varsle oss via e-post på kundeservice@nordinahome.no og vårt kundeserviceteam vil gi deg alle detaljer på hvordan man starter en retur.

Vær oppmerksom på at forsendelsen av en retur skal ordnes uavhengig og dekkes av kunden. Dette gjelder produkter mottatt tilbake til vårt lager innen 30 dager fra leverings- eller hentedatoen. Akkurat som de fleste returretningslinjer, kan vi kun akseptere returnerte varer som er i originalemballasje og som ny. Dette betyr at produkter med riper, flekker, skader eller modifikasjoner ikke kan returneres. Så snart de returnerte varene er mottatt tilbake til vårt lager i god stand, vil vårt team utstede refusjonen minus eventuelle utgående og returfraktkostnader.

Jeg mottok en skadet vare. Hva gjør jeg?

Vi beklager å høre at du har opplevd et problem med kjøpet. Selv om vi strekker oss langt for å sikre at hver bestilling kommer i perfekt stand, er sporadiske uhell uunngåelige. Ta kontakt med vår kundeserviceavdeling innen 5 dager fra du har mottatt leveringen for å rapportere problemet, så retter vi opp problemet umiddelbart.

Hjelp! Pakken min ankom skadet / mangler.

Vi beklager å høre at du har opplevd et problem med kjøpet. Selv om vi strekker oss langt for å sikre at hver bestilling kommer i perfekt stand, er sporadiske uhell uunngåelige. Ta kontakt med vår kundeserviceavdeling innen 5 dager fra du har mottatt leveringen for å rapportere problemet, så retter vi opp problemet umiddelbart.